sola och dyka

idag har de varit skoj för idag har jag tränat på och dyka :D man måste ju börja litet i poolen här hemma ;) men de var skoj gick därnere på botten jag och holger :D hade en såndär tub på ryggen en gång den var lite tung på ytan men inte i vattnet där var den rolig att ha, fast holger fick ha den mest jag simmade bredvid med reservsaken :P skoj skoj :D så snart kan jag dyka i havet :P ska ju snorkla också någondag :D hoho ska bli skoj.

jag har det underbart här och jag bor med tre underbara människor och fem underbara hundar :) kunde inte få det bättre, tycker om dom alla jätté mycket. pusspåer

nu ska jag gå och äta negerbollar som jag så duktigt bakade igårkväll med uffe :) dom blev mumsiga dom. 
 
jag hoppas alla mår bra?! och att ni får skoj i helgen för de är karnebåt va lr har jag fattat fel? :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: bella

du verkar ha det så himla underbart där borta, jag är jätteavis! tråkigt det där med polisen, men tur att ni fick tillbaka moppen iaf! nu har vi iaf fått lite soligt och bra väder här hemma, men det är askallt i vattnet. har du badat i havet än? & jeepp imorgon börjar karnevalen då äre FEEEEEEEEST! :D saknar & tänker på dig!!! pusspuss<3

2008-07-03 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0