sega

nae vi har inte kommit iväg än jag vet inte vem är seg men jag hungrar ihjäl snart!!

glömde skriiva förut att de blir stranden imorgon :) vi ska till en strand om ligger 1 ½ timme härifrån. hoppas den är fin :) de är en smal strand tror jag. tommy ville att vi skulle äta nån jättestor räka där också :S jag vet inte vi får se vad han menade, kanske är gott :P

nästa vecka hoppas jag på att vi ska åka till ett vattenfall :) hoppashoppas. vi ska dit nångång under den här resan och jag hoppas på nästa vecka :)

måste säga att jag att rihannas nya låt är rikigt skön. gillar den verkligen! rihanna - disturbia
hittade den på the vocie hemsida, man måste ju försöka hänga med lite iaf :P

hoppas ni har lr har haft en bra kväll allihopa :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0