jävla skit också

nu är jag arg! när jag äntligen tar mig tiden till att ska lägga in bilder på bdb och så så funkar de inte att lägga in på datorn :S man måste ha en jävla skiva som vi inte har! ååh jag blir förbannad, vill ju visa lite.... :( bläää. får se om de går att ordna på annat sett orkar inte tänka nu klockan är ju snart ett på natten här ska nog sova istället, skitkamera! :(

nu ska jag krya ner under täcket och förhoppningsvis får jag snart sällskap, holger sitter ju vid den andra datan framför mig och nördar. men jag är inte ensam i sängen iaf har ju massa hundar här också (stor säng) ;) mysigt.

godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: DIN I ALLA LÄGEN!<3

Jag väntar med spänning på bilder :) Litee svar på ditt; JAG LÄNGTAR TILL AUGUSTI! <3 Augustifesten kommer bli så himla kuul och du kommer hem, då ska jag krama sönder dig, nästan :) och jag tänker inte släppa dig i första taget... :D Det går bra på jobbet nu, jag tar inte skit som du vet så Jag säger ifrån om det inte passar mig, vilket dom vet och har märkt, så det går bara bra! Jag orkar inte bry mig om vad micke oh pernilla tkr om mig... hehe, det är bara en månad kvar nu ungefär så :) och lite pengar tjänar jag ju så ag står ut bara!! :) älskar diiig, hälsa H! :) <3<3<3<3<3<3

2008-07-07 @ 12:00:25
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0