brumbrum

idag har jag börnat moppe :P hah jag lovar jag är döbra ;) kört 2 gånger nu :P japp jag vet häftigt äre ;) vi åkte ner och åt en haslv pizza var :D muummms. och sen blir de kycklinglasagne till mat igen för tommy och uffe tyckte de var så himla gott så idag ska dom få laga de för jag orkar inte :P hohooo.

och jag börjar få lite panik med musiken här nere, jag lever på youtube varje dag :P om jag skulle ladda ner skulle de ta hundra år eftersom internet är rätt segt här, förutom på kvällarna :P så de orkar jag inte, men jag har typ hundra låtar jag vill ladda ner! baaaah! i like music you knoow.. meen de fixar sig när jag kommer hem till sverige igen sålänge får jag skriva ner på lapp vilken musik jag ska komma ihåg :P

nää sov gott nu mina vänner
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0