klockan är ställd på åtta

nu ligger jag i sängen tror jag är lite trött och måste somna skapligt för ska upp vid 8, halv 9 och hoppa in i duschen. efter 10 någongång hämtar nämligen syster, markus och liea mig så ska vi ner till viken och hälsa på mamma :) ska bli mys, de kommer bjudas på pannbiff, ååååh så jävla gott har inte ätit de på 500 år :) mmm ska bli gott!

som vanligt känns de skönt att ha något att göra har några småplaner i veckan iaf.

tisdag: som sagt hälsa på mamma och äta mat där och sådär.

onsdag: städa, holger kommer förhoppningsvis hem.

torsdag: inget på dagen men julbord vid 5 med holgers jobb, (hoppas de finns något gott!)

fredag: hade tänkt handla de sista julklapparna med h och utan h :P sen kanske träffa mamma en sväng också eftersom hon ska till stan.

lördag:
åka till viken vid 3 där det blir mat och paketleken :) ska bli riktigt mys!

söndag 4de advent:
får vi se, fira att holger inte ska åka iväg kanske eftersom han har julledigt :D yäääy!

de blir nog bra de där. tiden bara flyger iväg nu för tiden, får panik och ångest över att jag inte har något jobb.. vill ju kunna vara med att bidra här hemma. den dagen jag får de kommer jag bli jävligt glad och då vet jag att vi äntligen kan börja spara och att en dag kanske de verkligen blir av :)

man ska ha drömmar.
puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0