tråkdag



såhär såg min middag ut idag.. fan vad jag är lat, måste ju skärpa mig eftersom jag är ensam nästan varje vecka. men känns liksom inte lika lockande att bara laga till sig själv ju. så idag slog jag till på mackor, yougurt och oboy, de är ju något iaf så. hoppas bumbi kommer imorgon så jag kan laga mat till 2 :) han skulle förhoppningsvis komma imorgon annars blir de onsdag, så inte så länge den här veckan :) yäääyy.

idag har de iaf varit segt
jag har ätit frukost, badat och ätit "mat".. och så lite data och tv, annars har inget hänt, grymt tråkig dag. tror jag ska gå och sola imorgon så jag har något att gå ut och göra.

helgen har iaf varit bra,
i fredags kom bella in till mig och vi solade, jag åt på chicken kebab, vi köpte godis och myste till idol :) mkt prat också de var mys och skoj <3

bumbi kom hem vid 12
och han var efterlängtad. lördagen kom karin och tomas in och lämande nya datorn här (den jag sitter vid nu) hoho mkt nöjd med den är jag än sålänge :) vi har njutit av att ha en bärbar dator genom att kolla på mysteriet på greveholm 2 kvällar i rad i sängen innan vi somnat :)

söndagen var lugn med lite fix och självklart lite mys <3 bumbi är bäst vettni!

nu väntar jag på att boston tea party ska börja,
sen hoppas jag att jag är tillräckligt trött så att jag vill gå och lägga mig.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0