jul i storstan

har ni varit på stan idag lr? de har jag åh fy fan vad folk de är tjeena :P men ändå rätt mys och veta vad dom flesta är där för :) idag handlade jag mina julklappar åt holger så nu är alla klara :) ååh ska bli så mys och ge allt till alla! h gick också på stan idag med mig och utan mig sen möttes vi och gick och åt på kina så himla gott och mysigt :) riktigt bra avslut på julshoppingen. följde även med malin och markus och liea och storhandlade på citygross idag, gick bra skönt att få hem lite allt möjligt så man har nu när de är juletid :)

imorgon har vi planer, då blir de middag med tacos och sen blir de massa godis och uppesittarkväll med bingolotto :D hah låter kanske lite nördigt men jag tycker faktiskt de ska bli mys gjorde alltid de när jag var mindre och de är lite jul för mig :) sen är de julafton! shiiiitt... hohooo!

i lördags vad de paketlek riktigt skoj och jag är nöjd med mina paket jag kom hem med :) söndag var de "jul" hos holgers farmor och farfar blev mat och kakor, riktigt trevligt fick julklapp också :) plus att jag vann 50 kronor på en trisslott wohoo ;D

nu ska jag och h göra vårat andra försök på knäck :P hoho och imorgon kanske jag ska färga håret?! holger ska nog görat hah får se om jag vågar de :P

god jul.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0