de börjar närma sig

åh vad jag är seg! måste pigga till mig lite, har sovit nästan 1 timma nu på dagen. gick ju upp vid 9 idag och inatt har jag heller inte sovit bra :( faaan säger jag bara. men men jag överlever. gick upp och åt frukost och fixade iordning mig och så gick jag och mötte upp malin och liea på stan :) följde med som sällskap när syster handlade julklappar till markus och lite strumpor till liea :) efter shoppingen blev de fika på kupolen och sen gick jag hem. var riktigt trevligt men väldigt kallt ute idag! burrrrrr..

holger jobbar idag men kommer hem sen, måste få veta om jag ska äta mat själv lr inte om jag ska äta själv ska jag prova på att göra jordnötssås :D aldrig lagat de själv någongång, tror inte mamma gjort de någongång heller. och eftersom holger inte tål nötter så får man ju passa på att göra de när han inte är hemma :P men om han ska ha mat idag får jag helt enkelt göra det någon annan dag :)

idag är det exakt 2 veckor till julafton :) mys! måste bli klar med julklapparna antingen den här veckan eller nästa, jag tror nästan det blir nästa vecka..

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0