äntligen gjort

puuh! nu har jag hållt igång och städat har dammat, diskat och dammsugit så nu får de räcka :P ser ju skapligt fint ut nu iaf :) blev lite varm när jag städade så blir nog att hoppa in i duschen nu, snart :P

igår var jag på maxi och ingesta med carolin och company :P var trevligt och jag köpte paket till paketleken så nu är jag redo för den också ;) sen blev de buffé på thai house såå himlahimla gott de var! men man blir så mätt fort tyvärr, önskar man orkade mer sådär när de är buffé :P

när jag kom hem
var jag så mätt att jag slumrade till en sväng på soffan så var lite seg efter de men kvällen gick och jag var ändå trött när jag la mig i min säng :)

blev ingen hårfärg igår tyvärr, kan ju inte bestämma mig vilken färg jag ska ha och om jag ska färga hela håret eller bara utväxten?!

idag nångång kommer bumbi heeeeem <3



nää duschen!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0