hejhej

okej nu har jag varit lite dålig på att skriva dom senaste dagarna, har inte känt att jag har så mkt att skriva om, idag vaknade vi av åskan och regnet som höll på att bråkade ut, de har hållt på mer lr mindre hela dagen så idag har de blivit mkt tv tittande, men de går ju filmer här hela tiden så rätt lugnt ändå.

såg förut att de ska gå en film på söndag klockan 7, tror jag de va, med 4 kändisar jag gillar. de är serena från gossip girl, betty från ugly betty, rory från gilmore girls och tjejen som är huvudrollen i mellan himmel och jord, kommer inte på vad hon heter. alla i samma film, de måste jag bara se! så hoppa de är något bra..

annars dom senaste dagarna har de varit chill i poolen, kortspel, några rundor i affären, glass på restaurang, mys vid tvn och ute, takbesök för att förbereda mig för hoppet! de är högt...

på måndag ska vi till santiago och äta på en italiensk restaurang :) då ska även tommy och uffe göra något med bilen och kolla om de finns wii att köpa där. uffe fastnade för de när dom var i Sverige :P

ikväll blir de nog rätt lugnt ska käka pannkakor till mat :) mumsigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0