solsken

godmorgon på er hoppas ni har lika mycket sol som jag har :) vi ska snart åka ner till sosua strand och bada och kolla på sakerna dom har nere på stranden, ska bli skönt och skoj :)

gårdagen gick bra, första stoppet blev bilaffären där dom kollade vad bilen var värd osv eftersom dom förmodligen ska flytta snart så måste dom ju sälja bilen. där fanns massvis med hundar, jag livar de var massa små bebisvalpar, några lite äldre sen var de mamman och massa vuxna hundar och alla var så himla söta! sprang och tittade på dom och klappade bebisarna medans dom höll på och pratade med maffiaboss, som han såg ut att va..

sen var de dags att äta meningen var ju att vi skulle äta på italiensk restaurang men när vi kom dit var det stängt så vi tog en favorit i repris på fridays och jag åt så jävla god mat! dögod pasta med dögod kyckling och vilöksbröd till :D mumsmumsmums!

vi stannade på något ställe och kollade i lite affärer, dom var rätt tråkiga :P efter de åkte vi till någon stormarknad som var bra mkt större än ica maxi typ :P så där gick vi en stund och vandrade omkring sen åkte vi hem :) sov mesta delen hem de var skönt.

hemma blev de dopp i poolen och sitta vid datorn kväll, rätt skönt faktiskt.

men nu hoppas jag att vi åker och badar snart för jag är varm.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: oj :O va härligt :D

2008-08-05 @ 19:30:46
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ja ta vara på den sista värmen/solen nu för här hemma verkar det som om hösten har kommit redan:( Hälsa alla. Puss och kram

2008-08-06 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0