dålig uppdatering!

jag vet vad ni tänker! shit hon är dålig på att uppdatera... och de har jag varit också, men de är bara för att datorn står på en byrå och stolen är rätt låg så man sitter som en påse skit här. men förhoppningsvis har vi ett skrivbord snart. men ska ändå försöka bättra mig på blogg fronten.

just nu är jag sjuk lr det har varit värre är på bättringsvägen, så i helgen har jag bara tyckt synd om mig själv och tagit de lugnt. såg på Pearl Harbor igår och den är ju så himla bra! så fin, så sorgligt, så bra..

idag blev de en lugn söndag, hade tänkt åka till viken för att kolla på cup bia men orkade inte kroppen orkade inte, blev heller ingen tur till Simon och sjukhuset men förhoppningsvis imorgon med älskade Sampan :) så idag har jag slappat, busat med holger och käkat kebab, blir nog mys med film snart :) made of honor tror jag vi ska se.

så nu har jag gjort lite uppdatering och mer kommer de :D

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0