blivit med jobb

JAG HAR FÅTT JOBB!! Haha var på intervju igår och idag ringde dom och sa att jag fått de :D hörde jag grattis?? Haha!!

Sååå mitt jobb från och med måndag, fast då är de utbildning, är att jag ska gå runt på Sydneys gator och samla in underskrifter på folk som vill bidra med pengar till världens barn. Så prata med massa folk, gå omkring, vara ute, tjäna bra pengar och ha roligt. Måndag till fredag inga helger! Detta kommer bli bra!

Önska mig lycka till! Ikväll ska vi fira!!!!! Även min sambo Josefin fick detta! Vi kommer vara ett team på 4-5 pers!

PUSS och ha en fin helg!!


Kommentarer
Postat av: Lina s

MASSA GRATTIS!!! :D:D
PUSS <3

2013-01-11 @ 10:26:11
Postat av: Stora syster Malin

Grattis gumman!!! Vad skönt att du äntligen får tjäna lite pengar så du kan ut och resa lite!!! kramar

2013-01-11 @ 13:48:26
Postat av: Bibban, Spot, Ragge & Härja

Härligt härligt!! :o) GRATTIS!!! Du är ju bara bäst ;o)
Stort lycka till med jobbet nu.
Puss och kram mamsen

2013-01-11 @ 14:36:37
Postat av: Bella

Grattis världens bästa Emma!! Lycka till på måndag. PUSS<3

2013-01-11 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0