47

Det här med att planera en hel resa själv är inte lätt. Vad ska jag köpa? Vad ska jag packa? Vilket plan blir bäst? Vågar jag flyga helt själv eller kommer jag få panik när jag mellanlandar i typ Peking? 
 
Nä jag vet att jag klarar det, inte de, men lite tråkigt att planera själv ibland. Men jag längtar som en tok tills jag landar i Sydney och får träffa bästa Sandra och Andy, jobba lite och träffa massvis med nytt folk! 
 
Saker jag försöker ta tag i idag är typ lite av allt, när ska jag börja packa i min lägenhet som jag inte ska ha kvar? Mamma var på mig för några dagar sen och tyckte jag skulle börja. Ja kanske de. Jag måste göra en bra lista över allt jag behöver göra så jag har koll, min förra lista är redan klar den hade ju mest med att säga upp allt att göra och de är ju klart. 
 
47 små dagar kvar tills jag åker, det har gått så sjukt fort! Känns som om det var igår det var 100 dagar kvar. Vill bara skrika högt så jag får ur mig alla mina känslor som jag har i kroppen hela dagarna, tur att man kan träna det hjälper big time!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0