21

Nu mina vänner, är det 3 små veckor kvar tills resan börjar. Jag förstår inte, det är sjukt. 1000 känslor men detta kommer bli SÅ bra! Har börjat rensa i hemmet lite men packning måste jag börja med nu. Jobbar ju också så de finns ju egentligen inte jättemycket tid kvar till de men nu måste jag börja prioritera det. 
 
Min lediga helg prioriterade jag inte det något kan jag tala om. Fredag vid 14 tog jag helg då var det träning som gällde och sen drog jag hem till Bella och spenderade kvällen där med taco och x-factor. Mysigt som vanligt! 
 
Lördagen blev de en runda på stan, lite städ hemma och sen var de bara att tagga till. Bella och jag käkade icasallad och drack drinkar hos mig och sen gick vi vidare till min kollega Niklas som nyss fyllt år. Där var festen i full gång och de blev himla trevligt där måste jag säga, sjukt nöjd! Jag och Bella fortsatte kvällen på karateklubben och det blev bara så bra! Träffade massa roligt nytt och gammalt folk och massa dans! Sjukt bra kväll! Blev efterfest till klockan 5 också så sen somnade jag gott kan jag säga! 
 
 
 
 
 
Söndagen mådde jag bra men huvudvärken ville mig inte väl så en liten stund mådde jag sjukt dåligt. Men de blev pizza med Bella och efter en tablett så blev huvudet bra. Låg i soffan hemma hos Bella hela dagen/kvällen, fina Lina joinade oss en stund också. Himla kul att träffa henne som man inte sett på länge nu. 
 
Vid 22 somnade jag som en stock! 

Kommentarer
Postat av: Bella

TACK FÖR EN ASBRA HELG <3

2012-11-05 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0