underbara tisdag

Stört bra dag!! Fina tisdag!! Började med en löprunda i vrinneviskogen innan frukost, underbart! Sen var frukosten extra god och jag tvättade lite tvätt.

Sen var de dags att åka till syster. Hämta Liea på dagis och de var full rulle! Lilla busfröt har så mycket energi! Lite mys med Malva blev de också :) tjejen som inte alla ville sova idag. God mat och mera bus sen blev de lite Bolibompa innan de var dags för moster att åka hemåt. Tårar blev de men snaaaart är jag tillbaka lieabus!

Våruset var i full gång när jag kom till centrum och de är så underbart att se, de är vårtecken om något!! Jag gick och solade en sista gång innan Oslo och nu kom jag nyss hem, kikar ut genom fönstret på alla som är klara med Våruset, duktiga människor!

Nästa - förbereda vad faaan man ska packa! Försöka komma på de när jag pratade med Jessica men gick icke så bra. Men i vilket fall som helst så drar vi imorgon!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0