min riktiga helg börjar idag

helgen har varit bra trots jobbhelg med start 8 på morgonen! fredagskvällen var jag sjukt trött så köpte chips och dipp, tog täcket till soffan och la mig och halvsov hela kvällen och käkade lite chips. skulle träffat Alexandra men var helt slut så det var välbehövlig slappkväll!

lördagens jobb gick skapligt fort och sedan blev att skaffa mig solkort och sola. hem och vila lite och sedan blev jag rastlöst så en del av min lördagskväll spenderades i vrinneviskogen, tog en löptur. hur skönt som helst! väl hemma blev de lite matlagning och vid 22 blev de sängen och somna till film.

jobb även söndag och sedan blev de raka vägen till gymmet, svettades på ett tufft spinningpass! men självklart blev de en solning på det så man var lagom fräsch när man kom hem.. hah. men jag är så nöjd med att jag tränat och gjort bra ifrån mig trots att jag även jobbat i helgen. man får passa på när man inte festar och gör sånt roligt på helger ;)

och vet ni? vid halv 4 idag gick jag på långhelg! japp, Oslo på onsdag! och imorgon är jag ledig. ska åka till Malin och mysa tänkte jag och se till att jag får lite käk också, dom brukar alltid göra så goda rätter!

kvällen har gått åt till att umgås med Carolin, vi dissade träningen för båda var sjukt trötta (jag sov 1 timma efter jobbet) och istället gick vi till max och svullade. men gott var det! dagens träning blev att gå dit helt enkelt. sen hjälpte jag henne att beställa kläder till Olso, tyckte de gick bra! SUPERTAGGAD FÖR OSLO ÄR JAG!

nu är jag hemma och ska krypa ner, vill ha imorgon så jag får träffa mina fina systerdöttar! ♥



hemma hos Tine och Torbjörn i april förra året. i år blir de 17 majgrillning där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0