i love it

hej fiiniiisar! inte blivit mycket skrivet här, fullt upp med annat! bra ju! igår var en bra start på veckan, började med att träffade Bella som var på besök en snabbis i Sverige. Så blev tasty thai och en sväng på stan, himla trevligt! sen var det dags att jobba där de fanns att göra så det var bara att kötta chattar. trött tjej som slutade men åkte ändå hem till Danne och Kricka och såg på film. Blev hur många lingon finns de i världen? hah så gott skratt och lite tårar hann jag med! somnade gott när jag kom hem!

Men i alla fall Oslo var sjukt jävla bra! levererar alltid och jag är hur nöjd som helst, längtar tillbaka! 17 maj var underbart att få uppleva, riktigt nöjd tjej och sjukt sliten var jag. men de hindrade mig inte från en partyvecka till! nejdå. onsdag, torsdag och fredag blev de fest.

Onsdag hemma hos Jessica med en bra utgång till Hugo, torsdag efter att tillbringat dagen i gransjönäs blev de trädgårn och dans på hör och häpna wasa, HAHA! äh, de var roligt, spontant och asbra! fredag gick jag till Danne efter jobbet där det satt grabbar och drack öl, slutade med Hugoutgång! 3 väldigt roliga kvällar och alldeles för lite sömn jobbar jag 7 dagar i rad, men gör inget! på torsdagkväll tar jag långhelg!







så nu vet ni lite vad jag styrt med på senaste :) idag gör jag sysslor i hemmet och inväntar jobb. känns helt okej! längtar till helgen!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0