bra ledig dag

Har krupit ner i soffan under täcket efter att ha varit ute i princip hela dagen. Började med att gå runt strömmen och när jag kom hem blev de frukost ute på gården i solen och självklart låg jag kvar på filten och solade någon timme.

Sen var jag inne någon halvtimma innan jag gick ut igen och fortsatte sola, så underbart! Efter en tids solande på gården så gick jag och mötte upp emelia och Henke, vi käkade glass i solen. Underbart!

Senare gick jag till Carolins jobb och mötte henne vi gick och köpte lite gott och satte oss i folkparken, himla trevligt! Pratade om allt roligt vi ska göra nu i sommar, det kommer bli så bra bästis! Puss till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0