a monkey needs to dance so do you

hundvakten gick bra och det var en försiktig mamma som hämtade upp dom. man ska vara riktigt försiktig efter det hon gjorde, så jag hoppas det går bra med vovvarna nu och så! men vi hade mysigt och dom var så snälla så.

idag har jag även hunnit med att städa och tvätta lite. imorgon är jag ockå ledig, det firar vi med att klippa håret lite hos Emelia och sen ta en fika på stan med Alexandra. sen blir de spinning för fulla muggar eller om jag kör step, vi får se vad klockan blir!

en annan sak så vill jag att Malins bebis ska komma nuuuu!! vi väntar och längtar efter dig och du är en vecka sen nu, vi vill träffa dig nu! ♥

här är finisarna!

Kommentarer
Postat av: Bella

bebisen kommer nog imorgon på Linas födelsedag :) eftersom liea (stavning?) kom på issas födelsedag ;P

2012-03-20 @ 12:49:24
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0