nu vet jag att du dansar och mår bra igen

hallå mina fina! underbart med helg ju :) igår hängde jag hos syrran hela dagen, käkade korv med bröd och fikade. himla mysigt! jag och Liea bakade även chokladbollar med alla hennes småsaker?! jaa fantasi finns de gott om :)

blev även en snabbis på stan och sen hem och sen gick jag vidare till H och vi lagade tacos och chillade. slutade med att vi gick en sväng till VB och drack ett glas vi. Emelia och company var där. det var trevligt!

när vi satt där på VB så kom de, beskedet.. men H ville sitta kvar en stund. Morfar, hans morfar har alltså i lugn och ro fått somna in nu. vi gick hem efter en stund och det var svårt att inte börja gråta men jag fick hålla mig så att han inte skulle börja. jag vet att han har de bättre nu när han slipper alla sjukdomar, de onda och en sjukhussäng.
nu är han på ett bra ställe och jag är säker på att han dansar igen, för de vet jag att han gillade :) kommer aldrig glömma när han sa till mig vid ett tillfälle "jag har nog dansat min sista dans nu", det gjorde ont i hjärtat när han sa men nu vet jag att han gör det igen :) och alla hans historier om hans resor på haven och om fågeln i öknen som flög baklänges, alltid lika underhållande att lyssna på honom.
jag har inte haft någon morfar själv, så det här var de närmaste jag kom en.
vila i frid nu fina morfar, du var en underbar man!

så, nu gråter jag lite. så om jag ska nämna något som gör mig glad är att idag fick jag gå på dans med lieabus! hon var jätteduktig och vi dansade och flög ut i rymden och hamande på massa roliga planeter :) det var mysigt! och nu laddar jag om för kvällen, först blir de käk på texas och sen drar vi till Emelia för att festa loss lite :) ska bli roligt!


vi hade kul med min mobil igår, jag och Liea :)

puss påer!

Kommentarer
Postat av: Bella

Beklagar, men som sagt nu får Morfar dansa igen. Hoppas du får en bra kväll trots allt. Massa kramar <3

2012-03-10 @ 21:33:19
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0