att missa en chans

ledig dag idag då. skönt! men jag är fortfarande sjuk, hostade mig igenom min morgon och halsen gjorde ont.

skulle egentligen gått på auditon idag hade jag tänkt, men eftersom jag ej är frisk hade jag aldrig orkat.. 1½ timme med olika träningsformer hade varit för mycket idag, tyvärr. tror verkligen det hade varit roligt, trots min nervositet. har inte sagt något till er här ju, men min ena instruktör peppade mig till att söka som intruktör på mitt gym för hon trodde att jag skulle passa jättebra :) självklart blev jag jätteglad! var öppen auditon idag. men en annan gång kanske :) men att veta att någon tycker man är bra kan jag säga betydde mycket bara de! så tack :)

har ju bara varit hemma idag, skypat i omgångar med min fina vän borta i Australien. vad säger ni ska vi inte åka dit och bo ett tag? jag är sjukt sugen i alla fall!

nu ska jag snart göra mat, har tagit fram köttfärs och velar mellan taco och hemmagjorda burgare. det sista lockar mest tror jag.


ha en fin fredagskväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0