världens gnäll från en trött tjej

ÅÅHH vad jag är trött på min ena fot nu!!! Den är endast bra om jag ligger ner eller sitter upp och har den rak. Att belasta den är pissjobbigt! Har varit så i flera dagar nu och jag gör saker ändå men jag lider. Som igår. hade endast varit på apoteket på hela dagen och på kvällen hakade jag på till en modevisning som var himla trevlig. Men man stod upp hela tiden och ibland ville jag bara tjuta för de var så jobbigt, försökte belasta den andra foten fullt men även de är ju påfrestande för den andra foten. 
 
Just nu vill jag inget hellre än att den smärtan ska försvinna! Tror inte riktigt mina sambosar förstår hur mycket jag lider, ibland verkar de mest irriterade över de känns de som. Vilket är jobbigt eftersom detta är så långt ifrån kul, att behöva halta för att gå två steg till toan är jobbigt, att inte kunna stå på foten ordentligt är jobbigt, att de känns i såret varje gång jag stannar med foten som om såret jobbar stenhårt är jobbigt, att jag inte kan gå normalt är jobbigt.... Så åter igen ÅHHHH! 
 
Jag hoppas jag vaknar upp imorgon och de känns bra!! 
Förlåt för världens gnäll men detta är inte kul! 
 
Något som är kul var i måndags när jag åkte in till Sydney och hängde med Josefin, chillade i Hyde park. Sen åkte till hem till Jordan och gänget och käkade mat och spelade kort hela kvällen, kul! Idag ska jag träffa dom igen. Ta mig till Hyde park så ska vi käka och hänga lite där. Jag älskar att hänga i parker! Känner inte av foten så mycket då heller eftersom man sitter/ligger. 
 
Hoppas ni inte har några skador där hemma, ramlat på några isfläckar eller så! Var rädda om er, att ha ont suger! 
PUSS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0