chill och grillad kyckling

Trött tjej här! Ligger i sängen helt slut efter en lång dag! Har legat hemma som en invalid i dagar nu på grund av skadan, så otoligt dåligt ställe de hamna på, fötterna. Dom behöver jag ju jämt!! Men lyckades komma iväg på en middag med paret onsdagkväll i alla fall. 
 
I torsdags körde jag poolstek hela dagenn, nära hem så kändes bra för foten min. Så röd och fin var jag på kvällen, ensam hemma. Skön slappkväll med film och bara göra ingenting. 
 
Idag har de varit fullt upp. Drog in till stan och mötte upp Josefin och Tristan, vi gick till paddys market och strosade. Hade rätt svårt att gå ibland fick så ont i foten med skor på men vi vilade med fika rätt snabbt. Efter några turer i massa affärer körde vi parkhäng ett tag, hur gött som helst! Somnade nästan :) 
 
Sedan körde vi lite mer affärer tills vi blev hungria, då drog vi till woolies eller vad affären heter och handlade en hel grillad kyckling, coleslaw och juice. Tog med oss allt till Hyde park där vi varit tidigare och svullade i oss, sjukt gott och simpelt OCH billigt! 
 
Sedan var de dags för mig att prova att skatea, balansen var inte på topp men kände lite framsteg redan där ;) hade bra hjälp från Josefin och Tristan! Bra lärare! 
 
Vi drog sedan till Kings cross och någon vän till Tristan där det blev att hänga under kvällen, sen vill jag hem och tog då buss och sen tåg hem. Krångel med buss som vanligt, skulle gå var 10e minut jag fick vänta 40! Fasen men tillslut så och sen kom tåget rätt fort. Så nu är jag hemma och ligger här, snart kommer Sandra hem från jobb också .
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna fågel och hans vänner försökte ta våran mat, jävligt närgångna! Inte okej! 
 
Näni nu somnar jag. Vet att julfesten är ikväll på jobbet, ser fram emot allt skvaller på vad jag missar! För skvaller är ju hundra på att de kommer finnas, som alltid! 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0