peppar mig själv lite

SAKER SOM JAG SER FRAM EMOT JUST NU!
  • Fira bästis
  • Betesutsläpp med Lieabus och familj
  • Karateklubben
  • Våren & framförallt sommaren
  • Djungelklubben
  • Grilla
  • OSLO!
  • Sola, bada och sitta på uteserveringar
  • Träning
  • Mysa med Malva och busa med Liea
  • Visfestivalen
  • Äventyr i sommar
  • Bella flyttar hem
  • Onsdagsutgångar
  • Skratta med vänner i en park och ta ett glas vin
  • Bakishäng utomhus
  • Träffa Sandra igen i sommar!
  • Vara barbent
  • Fira mina födelsedag
  • Dansa utomhus i regn
  • Min resa till Australien i vinter

Finns säkert massa mera men detta peppar mig just nu till att blicka framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0