ge mig superbas

sista dagen på långledigt! ska strax ut och går strömmen med Emelia, ska bli riktigt skönt! sen när jag kommer hem ska jag laga en ny maträtt som verkar fett god, har gått och väntat hela dagen på att det ska bli middagsdags men snart så!

lyckad helg! igår var det mys hos min syster, vi käkade god middag samt efterrätt och jag gosade och busade med mina bebisar. hann med att sova lite också eftersom jag kände mig lite bakis meeen efter en kort stund undrade Liea vart jag var så det var bara att gå upp och busa :) kvällen spenderades hos H, vi såg the way. riktigt fin historia måste jag säga!

i lördags var det inflyttningsfest hos lina i vika! riktigt kul att träffa alla saknade och samlas en stund :) vid halv 12 drog jag in till stan med luis som sällskap på bussen, vi drack, lyssnade på musik och snackade, luis blev bundis med busschauffören. så blev en bra resa in och vi drog till karate där Jessica och brudarna stod och väntade på mig. väl på karate blev de massa dans och adam tensta var snygg som vanligt! hade riktigt roligt och träffade massa roligt folk, längtar redan till nästa gång!

natten avslutade med lite donken, såklart! tack alla för en grym kväll både i viken och i stan!

nu är det promenaddags, puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0