what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay

åhh vilken bra tjej jag är!! innan klockan var halv 1 hade jag hunnit träna, sola, handla på systemet och på ica. hur bra??
klockan ringde vid 9 och jag lovar jag var bra seg, efter att ha kommit i säng sent varje dag denna vecka så var man ju inte riktigt van att gå upp tidigt. men jag tog mig i kragen!

nu ska jag chilla lite tills de är dags att göar sig iordning. ska på födelsedagsmiddag hon carro nr 2, ska bli mys :) sen ska jag nog vidare och möta upp äänniiie och company för en utgång. vi får se hur taggad man blir hos carro :) blir iaf en gratis utgång isf så blir ju inga extra pengar (känns bra för thaikontot)


älskar när man tar vara på hela dagen! man blir så himla mycket gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0