två år sedan du försvann

tråkig morgon igen eftersom man möts av sen sorgsen fbstatus igen. idag är det nämligen 2 år sedan Signe somnade in. Hon hann iaf bli 17 år, hon har funnits med mig nästan hela mitt liv eftersom jag bara var 19 när hon dog. Så fina Signe har varit med om allt bra och dåligt som hänt i våra liv och jag vet att mamma alltid haft henne som stöd. jaa hon var bara en katt men en väldigt bra katt! Hoppas du har det bra <3


en lite halvjobbig vecka för mig när man minns så fina djur extra mycket och när jag vet att mamma också gör det och är ledsen. Men som hon sa vi minns dom med glädje, såklart!


nu kommer snart älskade mamma hit, då ska hon få bamsekramar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0