om sanningen ska fram

HEJ! jag gör som precis alla andra: vad är de här för väder?! jag älskar att jag inte behöver kolla ut efter vad det är för väder på morgonen eftersom ALLA måste kommentera de här konstiga vädret. ironii?

som ni vet sitter jag ju nu på chatten och jag älskart! lovar att de känns skitbra och chatta med kunderna istället för att prata med dom hela dagarna plus att man kan snacka skit huuur mkt man vill! gillar chattgruppen, skönt gäng!

anne och niklas vill följa med på betesläppet på lördag men de var fullt?! dumt! tycker dom kan dyka upp som objudna gäster som inte vet något om sånt. vadå? jag står väl alltid på listan?!
ska iaf bli mys och kolla på de, hoppas på bättre väder då!

nu ska jag gå till världens bästa alexandra och chilla! chilligrill!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0