sista dagen imorgon

idag mår jag bättre, har varit på jobbet och halsen gör inte lika ont längre. är glad att jag stannade hemma igår eftersom de verkar hjälp mkt. var lugnt på jobbet, vår server låg nere i cirka 1 timma så karlskoga fick ta alla samtal medans vi satt och snacka skit :) imorgon är min sista dag på GN..... känns så himla tråkigt. Så på måndag börjar TNutbildningen med oss, B2, viasat och nya. nu blandas vi alla och blir en. hah. aah blir kanske bra. 5 veckors utbildning är de iaf.

imorgon är de fredag och jag slutar 14.15, då kommer mami och hämtar mig så blir de tacomys hemma hos malin och liea, tror markus jobbar. ska bli mysigt! helger gillar vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0