de hänger på håret

hej!

i lördags var jag hos frisören som jag nämnt tidigare att jag skulle. överlycklig var jag! mitt frisörbesök var de mest misslyckade jag varit med om!! jag satt i 5 timmar, 5 fucking timmar!! ett normalt besök tar 2½-3 timmar för mig. hon fick lägga i mer färg 2 gånger i mitt hår pga att hon inte var nöjd... så 3 gånger satt jag med färg i mitt hår skapligt irriterad. och när hon var klar var min snebena så sne och ful så jag höll på att dö!

tror ni de var nog där? näähää dåå.. när jag kom hem var mitt hår snett. jaa snett. vilken utbildad frisör kan inte klippa ett rakt hår rakt???? och luggen var hackig. ja herregud säger jag bara.. sämsta frisören! så synd att min är mammaledig!



mitt hår, såå jäääävla snyggtttt!!!

tjöt hundra gånger sisådär..

MEN idag gick jag dit och var ledsen så fick jag världens härligaste marie, hon tog hand om mig direkt och förstod till hundra procent och var så himla gullig! och hon förstod verkligen inte hur jag var klippt. men hon fixade till det och nu är jag nöjd, henne ska jag ha nästa gång med! urghärlig tjej! TACK! verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0