de kommer mera

ni har väl inte glömt bort att jag är girig va? extrapass på söndag 5 timmar! och sen 2 kommande veckor är det 10 timmar övertid per vecka som gäller och eftersom jag gjort det förra veckan också så får jag 3000 kr i bonus som jag får i januari, lite extra klirr i kassan, jahadå! giriga jag! men extrapengar är såå välkomna på mitt konto :)

men idag körde jag vanligt pass, skönt! och tänker icke jobba längre imorgon heller trots att Emelia vill att jag förlänger till 7! ickedå!

och idag har även hunnit med träning, älskade afro och core! svettig och härlig mötte jag upp bästa Jessica och vi gick hem till mig. planerade thai och snacka packlista och sånt roligt, aaah resfeber får man då!!

en aaaasgammal bild på oss! säkert från 2006 eller så!

nu har jag precis duschat och ska somna sött i min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0