sjuk sjuk sjuk

förlåt mina snyggingar för sämsta uppdateringen men jag orkar i princip inte ens stå upp så igår låg jag och sov nästan hela dagen, vaknade när H kom hem och fixade mat till mig (guld värt) halvsov sen till tvn, vaknade och somnade till en film..

idag mår jag inte så mkt bättre och spenderar dagen i soffan sovandes och slötittar på tvn. orkar inte ens sitta vid datorn egentligen för huvudet värker så dant men eftersom jag inte ens starta datorn igår kände jag mig tvungen att kolla lite med omvärlden om något roligt hänt..

jag återkommer när jag känner mig piggare för jag är inte ett dugg rolig just nu..

hoppas jag är frisk och kry till jobbet på måndag vill inte vara hemma längre!!



såhär pigg vill jag vara!!

Kommentarer
Postat av: C

Åh bebis! :( SÅÅ synd om oss just nu!!



Men Holger är en riktigt klippa! Som lagar mat åt dig! Jag blir stolt över honom :)



Saknar dig massor! <3<3<3

2010-09-02 @ 14:57:01
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0