take over control

idag har jag varit duktig! jätteduktig! direkt efter jobbet åkte jag för att ta spruta, fick sitta i 55 min på att de skulle bli min tur, va helt proppat med folk! hon i receptionen var förvånad över hur mycket folk de var! typiskt att jag valde den dagen så trött som jag är. men iaf när de väl var dags så var de en doktor och en sköterska. doktorn förstod jag knappt va han sa han prata snabbt men roligt! sa till sköterskan att jag suttit och byggt upp min nervositet så jag blunda och de var över på 1 sekund! sen skojade jag till de och sa att jag ville ha ett bamseplåster, rolig som jag är ;), men då hade hon redan tagit fram ett nalle puh plåster. haha hur söt var inte hon då?! blev jätteglad och känns helt okej och gå dit om 1 månad igen!


fina plåstret!


nu ska jag laga korvstoganoff som jag inte har ätit på flera år tror jag så tänkte göra de och sen ska jag decka i soffan/sängen och suuuuuvaaaa!!


thailand nu är jag ett steg närme dig!!
note till mig själv: kom ihåg att ta medicin 4 veckor före resan!

PUSS!


______________________________________________________________________


angående förra inlägget så kommer jag inte gå in djupare på det här, jag kunde inte skrika rakt i min lägenhet och jag hade inte boxsäck så jag tog ut min aggression här genom att skriva de rakt ut istället.
_________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0