sov gott min fina





igår somnade min fina nikita in.. inget som var förberett ens, mamma skulle bara till vetrinären och kolla upp henne då hon mått mindre bra på senaste tiden, besöket slutade inte som vi tänkt oss då vetrinären sa att hon antingen hade hjärnblödning eller en tumör i hjärnan och att de var därför hon ändrat sin personlighet till lite mindre glad..  vetrinären tyckte att de bästa för nikita var att hon fick somna in och åka till himlen där trazan och signe väntade på henne, de är jag säker på. mamma satt länge med henne och tillslut somnade hon in. önskar verkligen jag hade vetat något och på något sätt kunnat säga hejdå.

hon skulle fyllt 10 år nu i juli så hon blev inte så jättegammal trodde faktiskt hon skulle klara några år till min älskade bebis. vi har haft mycket skoj genom åren och tävlat roliga tävlingar som hon alltid var så duktig och lite för ivrig i :) ville alltid göra sitt bästa och gjorde mig (nästan) aldrig besviken. fina damen var hon men busa de kunde hon och kela var alltid mysig. du är redan jättesaknad av både mig, mamma och malin de vet jag. du var en av dom bästa och finaste hundar <3 all min kärlek till dig, nu har du de bra i hundhimlen och jag hoppas du är dig själv där och inte den du var på slutet. Godnatt Nikita <3

Kommentarer
Postat av: Bella

<3 tänker på dig & på sötaste Nikita!

2010-05-26 @ 17:57:30
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: C

Jahopp nu sitter jag och gråter på jobbet.. :'( Bejbigirl jag tänker på dig hela tiden! Ring om du vill prata! <3<3<3 Älskar dig!

2010-05-26 @ 18:39:28
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: cicci

blev alldeles tårögd nu :( tänker på dig och nikita ♥ ♥

2010-05-26 @ 18:54:10
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: towe

:( vad tråkigt emma.. vet inte vadj ag ska skriva :(



men tack iallafall, är skönt att bli klar med kursen, skit tråkig och seg =/

2010-05-26 @ 19:33:59
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0