i’m hopin we can make some wishes outta airplanes

nu är de strax dags för mig att hoppa i säng och gosa in mig i täcket! har precis kommit hem från kalaset hos pappa som var för syrran. blev grillad korv med bröd, kakor och tårta så är proppmätt! skulle ätit mat när jag kom hem men naae de orkar jag inte..

de var iaf trevligt blev inte bara käk blev att titta på fåren och grisarna också, haha jag har aldrig varit nere hos grisarna förr inte direkt något favoritdjur och fan vad de lukta!! blä! men fick träffa världens sötaste grisbebisen :) söötunge vare!



zoe, baotagrisar och får!


























sötaste grisbebiseen!



godnatt mina fina, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: C

Åh!! En liten babe! Grisen alltså :)

2010-07-07 @ 16:49:30
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0