gilla lördagar


jaa här kommer en låt igen men igen men finns ju så många braaa!


 

sitter och taggar häär för jaa jag är taggat på fest trots att klockan bara är 12 ;) hela dagen känns planerad men va gör de, skoj när de finns något att göra :)

  • Frukost
  • Städa
  • Duscha
  • Möta upp Carolin
  • Systemet
  • Stan
  • Sola
  • Hem och vila
  • Laga mat
  • Göra sig iordning
  • KORKA UPP!
  • Förfest
  • Utgång
  • Decka i sängen..

igår jobbade jag till 22 tog typ 2 samtal på 2 timmar :P kuuuul! men fick iaf åka bil hem, fick fram davids bil efter lite skottande och så, hade stått där i 3 veckor :P och de har ju snöat lite sen dess. men hem kom vi och jag såg på film med H och somnade skönt :) sen att jag blivit terrad med 50 sms inatt de gör ju inget, morgongrogg vid 7? hah nejtaack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0