en lugn fredag

godmorgon, klockan ringde 9 och jag var pigg så gick upp ska snart ta fram frukost och väcka H :)

igår fick jag gå hem 2 istället för halv 4 wohoo så följde med jossi och åsa till ikea och fick med mig lite smått och gott hem :) en BLOMMA bland annat! hah de behövde jag ju så jag kunde byta ut den döda ;) sen blev de mys hemma med chips, dip och tända ljus. såg idol och ice age 3, tummen upp!

såååå skönt med en lugn kväll var det! idag blir de att åka till mami och fira henne eftersom hon fyller år på måndag. och efter det blir de hem och göra sig iordning för att gå på avskedsfest för jossi och åsa som lämnar oss för thailand ett slag. avis? neeeejdååå..





en favorit i repris i november? :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Bra att du har köpt en ny blomma, inte en dag försent ;)

2009-10-10 @ 12:57:04
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

förtidigt kanske man säger :P

2009-10-10 @ 12:57:30
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0