release me

yes, så är man inne på den 2 dagen av 10. på den 10de dagen kommer han ju iofs hem men vet ju inte vilken tid så räknar med den också.. 9 hela nätter alltså.. tråk ska ni veta!

idag har jag tränat, diskat och duschat, jaa ni vet de vanliga.. dunkat musik ungefär hela dagen så skönt att sjunka in i den ibland och glömma bort de mesta...

imorgon har jag iaf planer wääääy :D mamsi kommer in till stan så vi ska till systeryster :) efter de ska mamma och jag unna oss något som ingen av oss ätit på hundra år nämligen pizza :) kommer sitta fint i min lilla mage :) på kvällen kanske de även blir fest? :)

lördag hoppas jag att tjejerna vill komma och mysa? och som sagt ni får även sova här om ni vill.. :) skulle jag tycka var mys! pyjamasparty? :P nävars, vi får väl se :)

så som ni se lite att se fram emot. igår gjorde jag nada verkligen, så idag har jag varit lite mer aktiv. är sugen på ett aerobicspass här hemma men eftersom jag redan duschat en gång idag känns de lite sådär.. får la se. affären väntar på mig iaf måste dit och handla smör bland annat :P

och nää inget nytt på jobbfronten, söker och söker...

idag fick de bli holgers skjorta, trött på mina egna kläder..

pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Bella

Åhhhhh, pyjamasparty lät jättemysigt!!! :)

2009-02-19 @ 21:14:29
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0