not so good

 
jag och johanna i snyggingskorna. ;)

gårdagen var trevlig,
johanna och jag gick en sväng på stan hon handlade present till sin mamma och converse skor, hoppas jag kan handla ett par snart också!! :/ :P sen gick vi hem till mig där holger hade kommit hem och så lagade vi kyckling och bulgur och sås, mums :)

vid 10 åkte hon hem och då blev de lite prat med carolin, längesen men trevligt :) och sen blev de slappt tills vi gick och la oss..

idag har inte mkt hänt alls.
H åkte aldrig och jobbade men han har varit tråkigt iaf och bara suttit vid datorn och varit osocial. så jag har spenderat dagen åt tv, lite data, äta en bulle, köra lite mage och badat! inte såå intressant dag precis, men men jag är van..

vet inte ens vad vi ska äta för mat än?! jaja sånt reds väl ut nångång innan läggdags säkerligen.

känner mig inte så positiv idag men imorgon blir nog en bättre dag.
puss.

Kommentarer
Postat av: Dani

När ska vi leka då? :)

2009-02-12 @ 00:41:32
Postat av: emma

hah vi får leka snart ;D

2009-02-12 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0