trasig vinflaska och dans på hugo

en liten sumering från gårdagens kväll då. jag velade väldigt länge på om jag skulle ut lr inte så vid klockan 9-10 när carolin och pg kom in till stan bestämde jag mig för att okej jag följer med, hade sminkat mig och så ifall att så de vara bara kläder som fattades men dom hjälpte till att hitta något bra sen var det dags att gå på förfest, vi skulle på någon inflyttningsfest hos en av pgs kompisar och när vi kom dit tänkte jag hmm, vad är de här? var väldigt speciellt folk där må jag säga men jag hade skoj med carolin och pg iaf, klunka klunka vare som gällde.

haha och c hade ju vin med sig och så var de kork på som man måste öppna med en såndär skruvöppnare lr vare heter. så skulle en kille göra de och de gick inte bra korken gick av och öppnaren gick sönder och flasken gick sönder litegrann, tillslut tröck c ner korken i vinet och de spruta vin lite överallt :P haha men de gick ju ock dricka iaf ;) ägaren skyllde på att vinöppnaren kostade 10 kronor...

runt 12 gick jag, c och p ner mot hugo och jag var jättekissnödig men vi kände ingen i kön så de var bara att stå och vänta sen blev de toa och till dansgolvet. hade verkligen jättekul, massa dans och massa roligt folk var de ute :D kändes som om vart man än vände sig så var de någon rolig att prata lr dansa med :) så är riktigt glad att jag följde med tillslut! :D bra fylla och bra kväll!

TACK för en hur roligt kväll som helst <3

dagen efter var inte lika skoj, mådde som jag förkänade men nu mår jag bättre :) ska snart lägga mig och kika på någon bra film.


den här kvällen var jag full som en kasrull, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0