min fredag kväll

godmorgon mina vänner, ni ska veta att de var så jävla skönt att sova tills man vaknade idag! underbart :) så jag vaknade nyss alltså. hoho.

igår kväll kom bella, sampan, cicci och simon in till mig :) skoj och träffa dom, höra om resan och hur de går för simon i skola nu när han går på kryckor, osv. sen blev de en sväng till max och käka lite de var rätt dött där men trevligt ändå och gott! :) sen åkte dom hem till vika hem och jag hem till mig och somnade till en film. jag blir så glad varje gång jag träffar er, de är så sällan nu :( älskar er mina vänner <3

jag och holger skulle se the dark night när jag kom hem alla säger ju att den är skitbra, holger tyckte också den var bra men jag, jag somna efter 5 minuer för jag var så trött :P men ska nog se den idag lr imorgon ist för jag vill ju se de.

idag  vet jag inte vad som händer faktiskt? inget, något?! får see.. nu ska jag iaf äta frukost för jag är hungrig.

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0