ledsen emma

nu är jag ledsen :( ringde till pappa förut bara för att se så han mådde bra, han skulle ju åka hem igår och sådär. men när jag ringde honom lät han jättesjuk och var fortfarande på sjukhuset :( de har blivit värre och han hade aldrig haft så ont som imorse sa han :( snälla pappa bli bra igen! :'( ska hälsa på honom imorgon och ge honom bamsekramar <3

:(


nu ska jag ta ett bad, tog mitt första bad i lägenheten igår. ett varmt, skönt och avslappnande bad, verkligen skönt för kroppen så de ska jag göra en repris med nu, sen blir de nog nån film känner mig så nere nu :/

puss.

Kommentarer
Postat av: cicci

åh, läskigt med din pappa :/ hoppas han blir bra snart igen! lillegumman då <3

2008-09-22 @ 18:46:30
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0