planeringslista

jag har saker jag måste ta tag i inom de närmsta månaderna:

  • Hitta ett jobb som jag verkligen gillar, gärna socialt.
  • Börja med mitt körkort
  • Fixa ny frilla
  • Få min lön, men de vet jag ju att jag får ;)
  • Handla höstkläder och skor
  • Handla en ordentlig vinterjacka
  • Fixa naglarna
  • Ha min inflyttningsmiddag/fest lr vare blir, kommer ske runt halloween iaf
  • Åka till ullared innan jul, bella du sa ju de och jag är intresserad!
  • Fixa med tavlor och grejer i hemmet, de är ju inte klart ännu
  • Finns säkert tusen saker till men de här får räcka för nu
Och vem vet när jag har jobbat 1 lr högst 2 år så kanske de är hejdå emma i minst ett år ;) ååh de skulle ju vara så jävla underbart! vem veeet..... ;)

finns ju lite lösa ideér lite här och där.

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0