hej på er



idag vaknade jag vid 9,
vill inte vakna så tidigt för jag vet ju inte vad jag ska göra :S:P men jag har legat och slappat vid tvn vill somna en stund till men de går inte! blää på dee.. ska väl gå och diska snart eller något.

igårkväll kom johanna till mig på myskväll :)
vi lagade mat, kikade på massa bilder och pratade en hel del. fanns mkt att prata om :P hela hennes resa bland annat :) riktigt skoj att höra hur hon haft de :)
vi åt kycklingfilé, bulgur?!, pepparsås, gurka och fetaost :D och till efterrätt blev de en varsin majskolv. så jävla gott var de! mmmm :D riktigt mysig kväll <3 jag gillade lappen på bilen ;) 

runt 12 åkte hon hem och jag var vaken en stund till sen blev de sängen, hade rätt svårt att somna men man vänjer sig väl..

nä, nu ska jag göra nått? får se vad.

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0