efterlängtade helg

igår var det fredag och de kändes så underbart och veta att man fick sova hur länge man ville idag! jag myste farmför tvn hela kvällen och gick och la mig skapligt, vid 12 eftersom jag somnade på soffa vid 11 :P Joel har varit här hela natten också han kom igår kväll så h och han har suttit och "lanat" hela natten. vid klockan 6 imorse kröp holger ner till mig i sängen och joel fortsatte sitta vid datorn :P

runt halv 10 ringde  hs telefon och så var de nån som sa att han vunnit en plats i bingolotto :S haha. så hör man hur joel sitter i vardagsrummet och asgarvar, då hade en kompis som han satt och prata med ringt till holger, hah så jaa nån lång sovmorgon blev de ju inte men jag gick upp vid halv 11 iaf :P

senare ikväll kommer mina älskade hit <3 ska bli så skoj och se er igen min vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0