snart är det ett berg i min ho

 

dags att diska?
jovisst, har fullt med glas i diskhon nu.. tar nog förhoppningssvis tag i det ikväll någongång. lagat mat har jag inte heller gjort? fy mig! jag är ju hungrig men vet inte vad jag ska göra :/ vill att holger ska komma hem så jag har nån mer att laga till så jävla tråkigt att bara göra till sig själv :(

idag har jag inte heller gjort mkt, h åkte vid halv 8 och då sa jag hejdå och somnade om till typ halv 12. sen har jag degat och degat tills jag bestämde mig för att bada, satte på badvattnet och dunkade musik medans jag väntade på att de skulle bli klart, tog ut den lilla energin jag hade genom att sjunga och hoppa och studsa litegranna, rätt skönt men var helt slut efter en låt :P haha.

nu väntar jag på att h ska komma hem eftersom han kommer hem idag :) han skulle åkt till sthlm imorgon egentligen men blev inte så eftersom de endast behövdes 2 man dit för de var ett enkelt jobb, så han får ha jouren ifall han behövs i mantorp i veckan.

nää men mat? hur ska jag göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0