lite lata

nu har jag nyss duschat :) har blivit lite dålig på de, bläää. men vadå de blir så när man inte har något att göra sig iordning för och när man badar typ hela tiden :P men men nu är jag ren iaf..

snart ska vi åka och äta på någon restaurang, tommy orkade inte handla idag och de fanns ingen kyckling hemma så de får bli utemat :) mums säger jag :P vi ska till något ställe i cabbarete, blir nog perfa :)


idag skulle vi åkt till stranden men så blev de inte :( blev lite fel imorse så fick doppa sig i poolen istället. har varit jättefint väder idag! och när man går och duschar kallt är man lika vamr när man kommer ut igen huh! inte skönt inte.

jag är så jävla hungrig! så nu måste vi snart åka annars vet jag inte vad jag göööööör... hoohoooo

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0