lilla grodan

nu är vi hemma igen, de var riktigt mumsigt där vi åt :) satt på stranden vid ett bord och käkade myspys :D hade en hund som sällskap ett tag jättesöt en miniralla :D men dom hade inte glass som jag ville ha bara de var synd :( :P men men. .

nu är jag trött och klockan är mkt men jag är så jävla varm så ett kvällsdopp innan sängen får de allt bli idag!

hoppas ni får massa skoj i helgen ni som ska på vis :D de brukar alltid bli lyckat där!

föresten när vi kom hem så kom jag in i köket så flög de en groda/padda rakt på mig nästan blev livrödd! den var stoooor. sen när vi skulle jaga ut den så tog benji den och ville äta upp den grodan fick så ont så han började skrika, han lät som en lite kanin lr nått jag blev ledsen så benji fick släppa den och vi släppte ut den hoppas lilla grodan mår bra nu. oppaoppa lilla grodan som gianni skulle sagt ;D


nää nu blir de kvällsdop.
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0