åska

igår missade ni något de var den andra åskan som kom under tiden jag varit här. vi satt och åt och de brjade åska så när vi var klara släckte vi ner där ute och satt på altanen och kollade. så himla fint var de! massa jättefina blixtar såg man och de var disco på himlen så mkt som de blekade. den var inte nära oss så vi hade bara lite muller men såg ändå alla fina blixtar :) synd att de är lite svårt att få dom på kort bara! :P

en annan sak jag har lite träningvärk idag, YES! :P tränade ju lite mer än bara simmningen igår. så de känns bra. ska nog fixa ihop lite träning idag också.. och så har jag tänkt att jag ska fan börja med aerobic igen! de var ju så skoj.

ha en trevlig lördag! för de är väl lördag?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Åh, det lät mysigt att sitta och titta på blixtrarna när dom är på avstånd:)Här kom det ett par knallar i eftermiddag. Träningsvärk asg. Nyttigt att träna:) Självklart är det lördag. Puss och kram från mamsen

2008-07-19 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0